Dbamy o Twoje prawa

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje background image

Jak zwr贸ci膰 lub reklamowa膰 zakupiony produkt?

Konsument, kt贸ry zawar艂 umow臋 na odleg艂o艣膰 mo偶e od niej odst膮pi膰 bez podania przyczyn, sk艂adaj膮c stosowne o艣wiadczenie na pi艣mie w terminie 14 dni. Termin 14 dni, w kt贸rym konsument mo偶e odst膮pi膰 od umowy, liczy si臋 od dnia wydania rzeczy. Do zachowania tego terminu wystarczy wys艂anie o艣wiadczenia przed jego up艂ywem lub za艂膮czy膰 do paczki ze zwracanym towarem.

W celu usprawnienia obs艂ugi, towary zwracane prosimy opatrzy膰 w numer zwrotu: RMZ. Numer ten mo偶na uzyska膰 poprzez handlowca realizuj膮cego zam贸wienie. Numer RMZ powinien by膰 opisany w widocznym miejscu na przesy艂ce, poniewa偶 paczki bez numeru RMZ mog膮 zosta膰 nieodebrane.

Zwracany towar zgodnie nie mo偶e nosi膰 oznak u偶ytkowania. Zgodnie z ustaw膮, zwracany towar musi by膰 w stanie niezmienionym, chyba, 偶e zmiana by艂a konieczna. Zwrot towaru do sprzedawcy powinien nast膮pi膰 niezw艂ocznie, nie p贸藕niej ni偶 w terminie 14 dni od momentu odst膮pienia od umowy kupna/sprzeda偶y. Zwrot nast臋puje za pisemnym potwierdzeniem odbioru towaru przez sprzedawc臋. Wraz z odsy艂anym towarem Klient winien zwr贸ci膰 wszelkie produkty/艣wiadczenia, kt贸re otrzyma艂 gratisowo, a/lub kt贸rych warunkiem otrzymania lub otrzymania w preferencyjnej cenie by艂 zakup zwracanego towaru.

W sytuacji, gdy Klient zdecyduje si臋 na zwrot towaru a decyzj臋 poprze pisemn膮 deklaracj膮 oraz gdy zostan膮 w ca艂o艣ci spe艂nione ww. postanowienia, umow臋 kupna- sprzeda偶y uwa偶a si臋 za nie by艂膮 i Klientowi zostanie wystawiona faktura koryguj膮ca do dokumentu zakupu. Po odes艂aniu przez Klienta podpisanej kopii faktury koryguj膮cej zwr贸cona zostanie kwota stanowi膮ca warto艣膰 zakupionego towaru pomniejszona o koszty dostawy w przypadku gdy ponosi艂 je sklep internetowy oraz ew. inne koszty, kt贸re wykaza艂 sklep, zwi膮zane z dostarczeniem i obs艂ug膮 towaru. W przypadku korekty ilo艣ciowej towaru sklep internetowy zastrzega sobie prawo do wystawienia nowej faktury na us艂ugi zwi膮zane z dostarczeniem i zwrotem towaru, gdy ponosi艂 je sklep internetowy.

Po otrzymaniu przesy艂ki Klient winien dok艂adnie sprawdzi膰 paczk臋 i otrzymany towar i o ewentualnych usterkach niezw艂ocznie poinformowa膰 sprzedawc臋. Je偶eli towar by艂 w momencie jego odebrania uszkodzony nale偶y w obecno艣ci kuriera spisa膰 protok贸艂 i uszkodzony towar odes艂a膰 na adres: PKB Sp. z o.o. Sp.K., ul. Solec 18 lok. B21, 00-410 Warszawa na koszt sklepu internetowego lub nie odbiera膰 przesy艂ki.

Sklep internetowy nie stosuje polityki towar贸w zast臋pczych.